Uw telefooncentrale in de cloud
Hosted Telefonie, Zakelijk VoIP, Telefooncentrale in de Cloud. Deze dienst heeft vele namen. Middels Hosted Telefonie ontzorgen wij u als klant door uw telefooncentrale bij ons in het Datacenter te hosten. Hiermee is de klant volledig onafhankelijk van de locatie waar hij of zij gevestigd is. Of u nu in Nederland een kantoor heeft, of uw zaken in Spanje afhandelt, het maakt niet uit. Onze dienst kunt u overal ter wereld gebruiken.
De hosted telefonie oplossing
Waarom kiezen voor hosted telefonie van NSO Networks?
OVERSTAPPEN OP DE HOSTED TELEFONIE CENTRALE MET NUMMERBEHOUD
Heeft u een bestaande situatie, een telefooncentrale op locatie, een VoIP oplossing, NSO Networks zorgt ervoor dat de overgang van uw huidige provider naar onze centrale vlekkeloos verloopt. De centrale wordt van te voren ingesteld en getest. Als de nummerportering dan een feit wordt, draait alles zonder uitval op uw nieuwe Hosted Telefonie centrale van NSO Networks door.
WELKE HOSTED TELEFONIE OPLOSSINGEN KAN NSO NETWORKS U BIEDEN
NSO PBX
Wilt u een Hosted Telefonie centrale en wilt u dit zo eenvoudig mogelijk houden. Dan is de NSO PBX denken wij wat voor u. De centrale kent een lage instapdrempel door zijn goed prijs en heeft de meest gebruikte basisfuncties aan boord. Voor meer informatie vraag u een vrijblijvende offerte aan.
Xelion
Met Xelion haalt u een Hosted Telefonie centrale in huis, voorzien van de modernste technieken. U bent met Xelion altijd en overal bereikbaar. Via de PC, bureau telefoon, Smartphone etc. Functies als integratie met CRM systemen, telefonisch vergaderen, Wallboards, communicatie rapportage zijn allemaal inbegrepen. Bent u hier in geïnteresseerd, vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
XelionOne
Een vast bedrag per werkplek en onbeperkt bellen met XelionOne betaald u een vast bedrag per werkplek.
U belt onbeperkt naar vaste en mobiele aansluitingen in Nederland. Daarnaast maakt u gebruik van Xelion waarmee u dus altijd voorzien bent van de nieuwste technologie.
Xelion
HOSTED TELEFONIE MET XELION
Xelion is ontwikkeld voor de mkb’er die optimale bereikbaarheid belangrijk vindt en ook nog eens wil besparen op zijn communicatiekosten. Xelion is gebruikersvriendelijk en kent lage investeringskosten. Xelion heeft een diversiteit aan mkb-functies. Deze zijn nog eens inbegrepen ook. U betaald hier niets extra’s voor. Hieronder ziet u een greep uit de diverse mogelijkheden van de centrale.
WACHTRIJEN
Eerlijke behandeling van uw klanten, dus de eerste die belt wordt ook als eerste geholpen door een beschikbare medewerker. Is het druk, dan kunt u dit middels geluidsfragmenten aangeven. U kunt de klant meerdere mogelijkheden bieden, zodat deze zo spoedig mogelijk contact met u kan krijgen. Wil u uw klanten op de hoogte houden hoeveel wachtenden er nog voor hem/haar zijn. Dit zit standaard in de Wachtrij functionaliteit. Duurt het te lang, dan kan er een escalatie procedure optreden. U bepaald dit zelf door de slimme routeringsmogelijkheden binnen Xelion.
PRESENTIELIJST
Een duidelijk overzicht van welke collega’s aanwezig zijn of in gesprek zijn. En wil een collega even niet gestoord worden, dan kan deze zijn status eenvoudig op “niet storen” zetten. Een collega snel even bellen is een klik met de muis. Heeft u een Bureau telefoon, ook dan kunt u deze oplossing zonder problemen gebruiken.
UW SMARTPHONE IN UW XELION CENTRALE
Bij een moderne telefoon centrale hoort moderne technologie.
De smartphone is uitermate geschikt om te integreren in onze Hosted Telefonie Centrale. Hiervoor is een speciale APP ontwikkeld.
U kunt met de APP uw telefoonaansluiting beheren alsof u op kantoor bent.
Dit biedt u de volgende mogelijkheden:
– gebruik maken van het adresboek
– terug bellen van gemiste gesprekken
– uw toestellen op “niet storen” zetten
– uitbellen met het nummer van kantoor
GEÏNTEGREERDE SOFTPHONE
Steeds meer maken klanten gebruik van een softphone. Dit is een stukje software wat op een PC of Tablet geïnstalleerd kan worden. U heeft alleen een Headset nodig om te kunnen bellen met de Xelion softphone. Eigenlijk moeten we het de Xelion Tool noemen, waarmee men ook kan bellen en gebeld worden. Want de Xelion softphone is zoveel meer. U kunt er o.a. ook uw Xelion centrale mee beheren. Wilt u een nummer doorschakelen, een nachtstand er eerder opzetten of juist eerder afhalen ? De Xelion softphone is uw stukje gereedschap. Geen enkele centrale heeft een dergelijke tool.
WALLBOARD
Waar u in het verleden nog dik moest betalen voor een wallboard, heeft u deze functie tegenwoordig gratis inbegrepen in uw Xelion centrale. Een wallboard geeft u in 1 oogopslag een duidelijke status van uw wachtrijen. Vragen als, wordt de telefoon wel snel genoeg aangenomen, hoeveel wachtenden zijn er op dit moment, hoeveel gesprekken heb ik gemist, hoeveel gesprekken zijn er behandeld, worden allemaal direct beantwoord. Hier kunt u als ondernemer eventueel op schakelen. Moeten er medewerkers bij, moeten mijn medewerkers opnieuw instructies hebben i.v.m. de lange gesprekstijd, etc. En bent u niet op kantoor aanwezig. De wallboards zijn ook zo op uw mobiel te raadplegen. Zo blijft u altijd op de hoogte.
RAPPORTAGE
U wilt uw organisatie finetunen en dus ook op het gebied van uw bereikbaarheid. Met de Xelion Rapportage module heeft u een duidelijk overzicht van uw bereikbaarheid. U ontvangt de rapportage maandelijks automatisch per Email.
NSO PBX
HOSTED TELEFONIE MET NSO PBX
De NSO PBX is ontwikkelt om u als klant een zo eenvoudige mogelijke centrale te kunnen bieden. Eenvoud betekent niet direct dat de centrale niets kan. Het betekent wel dat u voor een zeer scherpe prijs een moderne Hosted Telefonie centrale heeft. De centrale staat niet op uw locatie en kan vanaf elke locatie in de wereld gebruikt worden. Deze techniek werkt kostenbesparend. Naast dat wij u voorzien van lage belkosten, bespaard u ook nog op andere zaken. Wist u bijvoorbeeld wel wat een VoIP centrale op locatie aan stroom kost ? U zit al snel op 25 Euro per maand. Een NSO PBX abonnement is vaak al veel goedkoper. De NSO PBX is eenvoudig maar heeft de meest gebruikte mogelijkheden standaard beschikbaar. Wij geven u een kleine rondleiding.
WACHTRIJEN
U wilt graag dat wanneer u klanten bellen, dat het gesprek aan 1 of meer toestellen worden aangeboden. U kunt meerdere apparaten in een wachtrij hangen. U kunt dan denken aan een softphone, hardphone of een mobiele telefoon. U kunt tevens per toestel aangeven op welke tijdstippen deze wel of niet bereikbaar is.
FOLLOW ME
Deze functie kent vele toepassingen. De meest gebruikte binnen onze klantenkring is de overloop op een wachtrij, wanneer een aantal toestellen niet op tijd opnemen. Er wordt dan bijvoorbeeld een tweede wachtrij ingeschakeld. Maar deze functie kan ook voor de individuele gebruiker worden ingezet. Als eerst wordt uw bureautoestel gebeld, neemt u niet op tijd op dan wordt uw mobiel gebeld, neemt u ook die niet op, dan kan bijvoorbeeld de receptie worden gebeld. U bepaald zelf de route en hoe lang het duurt voordat de volgende stap wordt ingezet.
KEUZEMENU
Heeft u een grotere organisatie en u wilt uw klant op 1 hoofdnummer binnen laten komen, dan kan een keuzemenu handig zijn. Deze wordt vaak als klant onvriendelijk aangegeven, maar er is toch niks mis mee om de klant via een gerichte keuze bij de juiste persoon/afdeling uit te laten komen?
DOORSCHAKELEN
Elke gebruiker of groep heeft een intern nummer. Wanneer u een gesprek wilt doorschakelen naar een collega, kunt u dit eenvoudig doen op een intern nummer. Bijvoorbeeld nummer 210.
VOLLEDIG BEHEERD
NSO PBX wordt volledig door NSO Networks beheerd. U hoeft dus geen kennis van zaken te hebben. In aanloop van de migratie naar VoIP geeft aan wat de eisen en verwachtingen zijn voor de centrale. Hierbij kunnen we stap voor stap de route van een telefoongesprek in kaart brengen. Wij zorgen dat alles werkt en blijft werken.